Що потрібно для запуску реклами?
Уявімо ситуацію. У вас є бізнес і ви вирішили, що потрібна реклама в Інтернеті. Але вам хотілося б віддавати мінімум сил та часу на “кухню” по роботі з рекламою – нехай займаються фахівці. Знайшли агентство, яке надає відповідні послуги. Що далі? Навіщо бути готовим у процесі просування?
Що потрібно від клієнта для запуску реклами?
Відповімо на це актуальне питання з позиції нашої агенції.
Для успішного старту рекламної кампанії Google Ads, Facebook і т.д. від вас потрібно лише:
- заповнений бриф;
- щотижнева/щомісячна інформація про фактичні продажі;
- давати зворотний зв'язок за запитами PPC-фахівця (часто потрібні уточнення щодо продукту, цін, особливостей, динаміки і т.д.).
Все! Від клієнта більше нічого не потрібно, решта – це кропітка робота PPC-фахівця.
Суть послуг професійного агентства – саме в тому, щоб зняти весь вантаж робіт із запуску та ведення реклами з підприємця та приносити йому результати, що підвищують прибутковість бізнесу.
Чому важливий бриф, думаємо, зрозуміло: потрібні вхідні дані для налаштування кампанії (мета реклами, географія показів, мова просування, категорії продуктів тощо).
Навіщо надавати інформацію про продажі?
Якою б позитивною не була статистика щодо конверсій у системі аналітики, фахівцю потрібний зворотний зв'язок про реальну ситуацію з продажу компанії, тобто чи бачить власник приріст у грошах.
Бувають випадки, коли контекстна реклама та таргет у соцмережах наводить багато заявок із сайту, дзвінків, оформлень замовлень, але фактично бізнес не бачить підйому у продажах. Тоді потрібно шукати причини – можливо, відділ продажу неякісно обробляє ліди, некоректно працює форма (не фіксуються заявки), незручна система оплати (мало способів), дорога доставка, порівняно з конкурентами тощо.
Тому ми періодично запитуємо інформацію про фактичні транзакції (без фінансових деталей, просто динаміка), щоб на 100% володіти ситуацією та використовувати бюджет клієнта суворо за призначенням – збільшувати дохід бізнесу за допомогою реклами в Інтернеті.
Рекомендуємо почитати: "Які гарантії ми надаємо"