Google Ads: три предупреждения, и блокировка рекламного кабинета

Час читання: < 1 хвилина

Google Ads анонсував запуск пілотного проекту, спрямованого на боротьбу з порушеннями рекламної політики сервісу. Його старт заплановано на вересень цього року.

Суть проекту полягає у винесенні трьох попереджень ("страйків") акаунтам, які порушують правила розміщення реклами. Після них дію облікового запису буде заблоковано. Насамперед це нововведення стосується заборонених типів реклами:

  • пособництво недобросовісної діяльності
  • заборонені речовини
  • небезпечні товари чи послуги

Щорічно в сумі за ненавмисні, а також шахрайські порушення Google блокує близько 1 млн рекламних облікових записів і більше 2 млрд рекламних оголошень.

Система функціонуватиме так:

  1. якщо виявлено порушення, адміністратор облікового запису отримає повідомлення-лист про проблему. На цьому етапі жодних штрафів не передбачено, лише видалення рекламного оголошення.

  2. якщо протягом 90 днів знову виявлено порушення, блокування рекламного кабінету на 3 дні.

  3. друге порушення загрожує блокуванням на 7 днів.

  4. третє - повне блокування рекламного кабінету (акаунту).

Цей проект буде запущений у всіх країнах, і в майбутньому Google планує розширити його масштаби, включивши до нього більше правил та попереджень. Все це робиться з єдиною метою — підвищити відповідальність рекламодавців перед інтернет-користувачами та підвищити якість рекламного контенту, що надається.


Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: