Таргетована реклама: що слід пам'ятати підприємцю?

Час читання: 3 хвилин

Зважившись на рекламу в соціальних мережах, чи достатньо просто звернутися до агентства та чекати на результати? Для власників бізнесу це актуальне питання, адже багато хто вважає, що професіонали все зроблять без їхньої участі. Однак, насправді все ж таки слід розібратися в основних поняттях таргетованої реклами в Інстаграм та інших соціальних мережах, щоб спілкуватися з таргетологами однією мовою та ставити правильні питання. Якісна комунікація допомагає грамотно витрачати рекламний бюджет та отримувати очікувані результати. То що ж варто знати підприємцю про таргети у Фейсбук та Інстаграм? Давайте розберемося.

А чи потрібен вам таргет Інстаграм та Фейсбук?

Перше, що важливо зрозуміти, чи потрібно вашому бізнесу таке просування? І тут варто знати особливості таргетованої реклами у Фейсбуку. Її головна перевага — у можливості докладної сегментації аудиторії, на яку вона демонструватиметься. Тобто ви можете звертатися безпосередньо до потенційного клієнта, не витрачаючи бюджету на нерентабельні перегляди. Головне, розуміти, що представляє собою ваша цільова аудиторія:

  • де вона живе;
  • скільки їй років;
  • ким працює;
  • чим цікавиться;
  • особливості поведінки тощо.

Тобто, якщо вам потрібно щось донести до своїх клієнтів — запросити, познайомити, продати, таргет Фейсбук та інші соціальні мережі вам швидше за все підходить. Така реклама б'є прямо в ціль і досить швидко демонструє перші результати після запуску.

   

Що важливо враховувати на старті кампанії?

Найголовніше - правильно вибрати мету. І тут часто виникають складнощі, адже найчастіше підприємці хочуть все й одразу. Однак, щоб не злити бюджет марно, важливо визначитися, на що буде заточено рекламу в Інстаграм або Фейсбук. Тут багато залежить від сфери бізнесу та її особливостей. Як правило, потрібні конверсії (продажі) або охоплення та впізнаваність (для брендів). Але кожен окремий проект має мати свої цілі. В електронній комерції це покупка товарів онлайн. В освітніх проектах це може бути отримання заявок на навчання. В ІТ-сфері - завантаження цифрових продуктів і т.д.

   

Не потрібно ставити одразу кілька цілей, намагаючись охопити всіх та вся. Важливо виділити одну головну і під неї створювати креативи, відстежуючи ключові показники ефективності.

Ще один важливий момент підготовки до запуску таргетованої реклами у Фейсбук або Інстаграм стосується опрацювання сайту або посадкової сторінки. Що побачать користувачі, коли прийдуть з рекламного оголошення? Чи знайдуть вони відповіді на свої запитання? Чи отримають те, чого прийшли?

Якщо сайт "сирий", без правильного УТП, СТА-елементів та інших маркетингових складових, всі результати рекламної кампанії будуть нанівець! Потрібно спочатку підготувати фундамент і лише потім вибудовувати таргетовану рекламу.

Де запускати таргет: Фейсбук чи Інстаграм?

Сьогодні двома найбільш популярними майданчиками для розміщення реклами у соцмережах є Фейсбук та Інстаграм. Місячна аудиторія обох платформ складає кілька десятків мільйонів користувачів. Вибираючи з-поміж них, варто орієнтуватися на особливості бізнесу та його аудиторії.

Так, найбільш активними користувачами Фейсбук є чоловіки та жінки віком 25-45 років. Основна аудиторія Інстаграм – жінки 18-35 років. Старше покоління не так активно у цих соцмережах, проте домогтися їхньої уваги легше за допомогою таргету у Фейсбук, а не Інстаграм.

Ще один цікавий момент стосується форматів рекламного оголошення.

Їхній вибір також залежить від майданчика.

Таргетована реклама в Інстаграм може мати вигляд:

  • фотографії;
  • відео;
  • каруселі із фото;
  • stories.

Таргет Фейсбук має на увазі більшу кількість варіантів, а це більше можливостей для творчості та креативу. Що стосується витрат на рекламну кампанію, то на обох платформах вони можуть бути приблизно однакові з урахуванням нюансів кожного проекту. Отже, фінансове питання точно не повинно бути критерієм при виборі майданчика для просування.

Коли чекати на результати?

Найбільш хвилюючий момент — коли ж буде видно перші результати після запуску реклами? Миттєво точно не буде. Точніше – результат буде, але наскільки він буде рентабельним…! На виведення у хорошу рентабельність потрібен час. Широке охоплення можна отримати вже у перші дні. Однак важливо розуміти, що оголошення, показане один раз, не запам'ятається. Користувачі не ухвалюють рішення миттєво. Їм потрібен час, щоб подумати, дійти необхідності виконання цільової дії. Тому необхідно демонструвати рекламу кілька разів, а отже розміщення знадобиться щонайменше кілька місяців. І тікайте від тих, хто скаже, що все стане барвисто і прибутково прямий завтра)

Висновок:

Збільшення відвідувачів веб-ресурсу після націлення в Інстаграм або Фейсбук можна спостерігати у перші кілька днів. Нових передплатників доведеться зачекати протягом 2-5 тижнів. А ось для досягнення кінцевої мети потрібно ще більше часу:

  • охоплення аудиторії (1 місяць);
  • підвищення впізнаваності (мінімум кілька місяців);
  • придбання товару (відразу, але потрібно підраховувати рентабельність, а на отримання рентабельності – тижні та місяці);
  • відпрацювання негативу (близько місяця і більше, якщо випадок складний:).

А щоб пройти ці вогонь і воду з максимальним результатом, варто довіряти рекламну кампанію професіоналам, які правильно вибудують її стратегію, все правильно налаштують, запустять, промоніторять і системно аналізуватимуть та вноситимуть відповідні корективи у кампанію та стратегію. І мети обов'язково буде досягнуто. Головне, прислухатися до рекомендацій, брати участь у частині надання зворотного зв'язку за фактичним результатом та отримувати заслужений прибуток.

Задати питання

Є питання по статті? - Задайте їх нам, ми з радістю відповімо Вам!

Читайте також: