Професіоналізм
Досвід с 2009 року. Всі фахівці сертифіковані компанією Google
Ми працюємо у воєнний час! -25% на послуги.
Слава Україні!
“Пропонуємо ми бізнесу щось унікальне? Швидше ми пропонуємо справжнє – перевірені 15-річним досвідом практики, комплексні рішення, робочі стратегії контекстної і таргетованої реклами, оптимізацію під KPI, рентабельність і масштабування. Без води.”
Google / Yangex / Bing
Показ оголошень у найпопулярніших пошукових системах
Детальніше
Показ оголошень "гарячій" аудиторії, яка вже відвідувала Ваш сайт або знайома з Вашим брендом
ДетальнішеFacebook / Instagram / Linkedin
Показ реклами в соціальних мережах. Ефективний спосіб потрапити в цільову аудиторію
Детальніше
«Націлювання» оголошень на аудиторію, яка зацікавлена скачати Ваш додаток.
Детальніше
Ефективний тип реклами для інтернет-магазинів
Детальніше
Показ оголошень на найпопулярнішому відеохостингу світу. Широке охоплення аудиторії, стимулювання додаткових продажів.
Детальніше
Перевірка рекламних акаунтів та аналітики досвідченими фахівцями. Надається детальний звіт та рекомендації.
ДетальнішеПонад 15 років агентство «Web-Marketing» працює у сфері контекстної і таргетованої реклами
Понад 15 років агентство «Web-Marketing» працює у сфері контекстної і таргетованої реклами
Досвід с 2009 року. Всі фахівці сертифіковані компанією Google
Вивчаємо бізнес клієнта. Пояснюємо доступно і зрозуміло.
Орієнтуємося на KPI та рентабельність
80% кліентів с нами довше 3 років. 20% кліентів с нами довше 10 років
З висновками, коментарями, рекомендаціями і прогнозами.
Завжди на зв'язку і готові до виконання задач
Налаштування контекстної і таргетованої реклами включає комплекс рекламних інструментів:
Давайте знайомитись, ми проаналізуємо ваш бізнес та запропонуємо оптимальну рекламну стратегію
Давайте співпрацювати і досягати успіхів разом!
Кілька кроків до успіху!
клієнтів з нами вже
клієнтів з нами вже
клієнтів з нами вже
Ентузіазм. Компетенція. Відповідальність
Ми з радістю візьмемося за ваш проект, якщо:
Якщо у вас на меті активно розвивати свій бізнес - ми до ваших послуг!
Бюджет на контекстну та таргетовану рекламу технічно тоже бути будь-яким. Якщо казати про окупність, то бюджет може значно варіюватися в залежності від особливостей продукту, його популярності, конкуренції на ринку, розміру цільової аудиторії тощо і зазвичай це вимагає індивідуального прорахунку. Вартість контексту/таргету може бути від декількох сотень $ до кількох тисяч $ за місяць у великих проектах – десятків тисяч $.
Час, необхідний для налаштування рекламної кампанії, залежить від кількох факторів, таких як рекламна стратегія, обсяг кампанії, складність цілей, вибрані майданчики та підготовлений контент. Простіші кампанії можуть бути налаштовані за 3-4 дні, тоді як складніші кампанії з більшою аудиторією та деталізованою стратегією можуть зайняти кілька тижнів. Важливо враховувати час на планування, створення рекламних матеріалів, налаштування аналітики, безпосередньо параметрів таргетингу та структурних елементів – кампаній, груп, оголошень (креативів) і т.д.
Вартість послуг налаштування та управління рекламною кампанією може значно варіюватися в залежності від різних факторів, таких як обсяг рекламної кампанії та складність завдань. Зазвичай вартість може становити від 300-500$/міс до 1500-2000$/міс. Ми пропонуємо лише фіксовану плату, розраховану під конкретний проект. Вартість послуг немає прив’язки до розміру рекламного бюджету рекламодавця.
Для запуску реклами рекламодавцю потрібно надати інформацію про бізнес, його особливості, товар або послугу. Також надати наявні графічні зображення, логотип, відеоролики, якщо вони є. Після узгодження всіх моментів налаштовується рекламна кампанія. Після запуску реклами рекламодавець має організувати збір та фіксацію результатів (замовлення, дзвінки, підписки, тощо). По результатах місяця (квартала) підрахувати рентабельність ROMI. По цьому показнику далі визначається та корегується стратегія і подальше масштабування рекламних кампаній.
Перші результати від контекстної чи таргетованої реклами можуть з’явитися протягом кількох днів від запуску, але повний ефект може досягатись через декілька тижнів або місяців – в кожному випадку індивідуально (попит, якість сайту, конкуренція тощо).
Рекламна стратегія розробляється під кожен проект індивідуально. Зазвичай найкращого результату вдається досягти використовуючи такі інструменти, як контекстна реклама Google, товарна реклама Google Shopping (для товарів), таргет у соцмережах Facebook, Instagram, ремаркетинг. Звичайно перед стартом реклами налаштовуються інструменти для аналізу та відстеження результатів, такі як Google Analytics аби потім вимірювати результат.
Рентабельність контекстної та таргетованої реклами розраховується через співвідношення витрат на рекламу до доходів, отриманих від рекламної кампанії. Якщо говорити про рентабельність контекстної/таргетованої реклами, то для комерційних проектів використовується показник ROMI.
Формула ROMI виражається наступним чином:
ROMI = (Прибуток від маркетингу – Витрати на маркетинг) / Витрати на маркетинг
Від системної оптимізації реклами та якісної аналітики.
До послуг агенції входить планування, розробка рекламної стратегії, налаштування аналітики та реклами, відстеження результатів, оптимізація кампаній, звітність, надання рекомендацій та вирішення тех. питань.
Контекстна реклама і таргетована реклама у Google/Facebook/Instagram та й в принципі будь-яка контекстна або таргетована реклама – це найпопулярніший інструмент у сучасному digital-маркетингу. Але насправді за нашими прогнозами в середньому у 70% бізнесу, який використовує рекламу в інтернеті контекст і таргет є збитковими! Чому так? Причин багато. Але основні – це некваліфіковане управління та оптимізація контекстної та таргетованої реклами та відсутність наскрізної аналітики від заходу відвідувача на сайт до отримання оплаченого замовлення у CRM. Такий процес, як налагодження та ведення контекстної реклами – це по-перше, рутина, по-друге, потрібні спеціалізовані знання. Не ті, які дає Довідка Гугла та Фейсбука, а практичні знання та розуміння, як працюють інструменти реклами насправді! До того ж потрібно постійно займатися аналітикою, вносити зміни до рекламної стратегії, проводити тестування в контекстній рекламі, знову аналітика та знову виправлення. Тому багато рекламників не приділяють належної уваги веденню кампаній, і як результат — більшість рекламних кампаній в Україні налаштовані за принципом 20/80 – 20% зусиль, дають 80% результату. Але такий підхід не працює, якщо потрібна реклама не заради побачити себе в Гуглі, а реклама заради рентабельності та прибутку! Для досягнення окупності потрібна системна робота над таргетованою та контекстною рекламою, повноцінний збір та аналіз результатів, впровадження наскрізної аналітики, робота з підвищення конверсії сайту тощо. Тільки так можна вивести рекламну кампанію у позитивну рентабельність із подальшим її масштабуванням.
Яка саме контекстна та таргетована реклама потрібна вам – вибір за вами!